Car!an bLOg !n!

Sunday, July 11, 2010

Exam Mode






haishh...dengar je perkataan exam dh jd bosan.ades,malas giler nk study.




Tapi ley pilih 1 je jalan.FAIL or PASS.......mane satu korang nak??Mak ayah ak da pesan,blaja elok2.Time ni je ley nak blaja.Time keje t sibuk ngan keje lak.JANGAN MENYESAL KEMUDIAN HARI DAH.Uixx,tu la ayat yang sgt2 la menusuk kalbu aku.Fuhh,mencengkam jantung kot.













Oleh itu, aku pom study lam tido.(lam klas duk tidow je pom ak nih.hee)Aku pom pelik,asal lecturer masuk kelas je kompem secara automatik nye aku jadi mengantuk.Nape la ngan ak nih.Lepas je lecturer kua dari kelas,aku pom dengan segar nye bagun dari tidow.Hahaha...ak memang xley tgk la muka lecturer nih.Sesape da ubat x???







Dah nak pecah kepala aku duk pikir solution nak ilang kan mantuk nih..







Minggu depan da ag exam.Baru je lepas 1 paper.Da ag 4 paper.Ya Allah,kuatkan lah semangat hamba mu ini....AMIN

No comments:

Post a Comment